zondag 27 februari 2011

Wat kun jij met "Het oergevoel"?

Beste lezers,

Hierbij nodig ik jullie uit om met mij en anderen te delen wat het lezen van het boek "Het oergevoel, over vuur maken, sporen zoeken, sluipen en nog veel meer" bij jou opgeroepen heeft.

* Wat was je eerste indruk?
* Kun je er praktisch gezien wat mee?
* Wat haal je uit het lezen van mijn levensverhaal?
* Hoe waardevol zijn de inleidende hoofdstukken, het achtergrond verhaal?
* Ga je de opgedane informatie toepassen? Met wie ga je aan de slag?
* Voor welke verbeteringen is het boek vatbaar?
* Wat zou je extra toegevoegd willen zien bij een 2e druk?

Binnenkort ga ik de reeds geschreven recensies en commentaren ook op dit blog plaatsen.
Ik zit nog te broeden op een leuke attentie voor comentaar-schrijvers.
Hebben jullie wensen?

Met verwachtingsvolle groeten, Agnes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten